دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

  • ۰
  • ۰

امروزه مانیتورهای متنوعی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد. ال جی، سامسونگ، بنکیو، ایسوس، ویوسونیک، ایکس ویژن، ام اس آی، جی پلاس و ... برندهای موجود در بازار هستند. به فکر خرید برندی باشید که باید گارانتی داشته باشد و قطعات آن در بازار موجود باشد. در زیر بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر را برای شما شرح می دهیم.

monitor

انواع مانیتور صنعتی، مانیتور کامپیوتر و بازی را می توانید از سایت کیومیتا تهیه کنید. برای خرید روی این لینک کلیک کنید: قیمت مانیتور کامپیوتر

معرفی 10 برند برتر مانیتور در سال 2021
برند ال جی: ال جی یکی از برندهایی است که نمایشگرهای آن در سال های اخیر مورد استقبال کاربران خانگی و اداری قرار گرفته است. ال جی با مدل های متنوع در تولید مانیتور توانسته است کاربران زیادی را به خرید آن متقاعد کند و همچنین با فروش بالای خود در بازار ثابت کرده است که یکی از بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر در دنیاست.
برند ایسوس: ایسوس در طراحی و تولید مانیتورهای حرفه ای عملکرد خوبی در بازار داشته است و بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. مانیتورهای این برند مطابق با سلیقه کاربران طراحی شده و کاربردهای متفاوتی دارند. ایسوس از آخرین فناوری روز دنیا در نمایشگرهای خود استفاده می کند تا کاربران کمبودی را احساس نکنند. گستره وسیع این مانیتورها با قیمت ها، مدل ها و کاربردهای متفاوت، آن را به یکی از بهترین مانیتورها برای کامپیوتر تبدیل کرده است.
برند BenQ: بنکیو یکی از تولیدکنندگان بزرگ در زمینه طراحی و تولید مانیتور کامپیوتر است که از گیمرها گرفته تا حرفه ای ها و طراحان خانگی می توانند از این مانیتور کامپیوتر استفاده کنند. بنکیو انواع و مانیتورهای مختلفی را در بازه های قیمتی مختلف وارد بازار کرده است.
برند جی پلاس: این برند خوش نام ایرانی با ارائه صفحه نمایش های باکیفیت برای منازل و ادارات، در بازار فعلی کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. طیف محصولات، قیمت های مناسب، طراحی مدرن و استاندارد و فناوری های مدرن از ویژگی های اصلی این مانیتور است که می توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید.
برند MSI : یکی از شرکت های منحصربفردی است که در زمینه تولید مانیتورهای بازی فعالیت می کند. این شرکت در تولید چنین مانیتورهایی تخصص دارد تا هیچ نارضایتی از کاربرانش وجود نداشته باشد. MSI همیشه سعی کرده پروژکتورهای قدرتمند تولید و به بازار عرضه کند. قدرت اینگونه صفحه نمایش ها بسیار بالاست و کاربران می توانند بدون نگرانی از محصولات این شرکت استفاده کنند.
برند دل: این برند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مانیتور در جهان است که محصولات متنوعی دارد. در واقع می توان گفت مانیتورهای برند دل انتخاب منحصر به فردی دارند. بسیاری از ادارات و شرکت ها به دلیل کیفیت و کارایی بالا از این مانیتورها استفاده می کنند، اماکن صنعتی و پرخطر نیز از مشتریان این مانیتور هستند.
برند اپل: مانیتورهای اپل از حرفه ای ترین و مقرون به صرفه ترین مانیتورهای بازار هستند و بسیار محبوب هستند. صفحه نمایش های اپل تلفیقی از کیفیت و زیبایی هستند و توجه کاربران حرفه ای را به خود جلب کرده اند. تکنولوژی و امکانات موجود در مانیتورهای این برند روز به روز در حال پیشرفت است.
برند لنوو: مانیتورهای برند لنوو به دلیل ظاهر مدرن و قیمت مناسب در بازار شناخته می شوند. تنوع گسترده مانیتورهای لنوو در بازار باعث شده تا بسیاری از کاربران خانگی و اداری به این برند روی بیاورند. از موارد استفاده این مانیتور می توان به مصرف معمولی روزانه، تماشای فیلم، انجام بازی و اجرای برنامه ها اشاره کرد.
برند سامسونگ: این شرکت در سال های اخیر طیف وسیعی از مانیتورهای با آخرین تکنولوژی را معرفی کرده است. طراحی و تولید شده از مانیتورهای خمیده گرفته تا مانیتورهای بازی و مانیتورهای خانگی.
برند ایکس ویژن: ایکس ویژن یکی دیگر از برندهای داخلی در تولید مانیتور کامپیوتر است که هم اکنون انواع مانیتورها را در مدل ها و قیمت های مختلف عرضه می کند. این نوع مانیتورها برای کاربران اداری و خانگی عرضه می شوند و کیفیت خوبی دارند.
خرید مانیتور کامپیوتر گاهی اوقات می تواند کمی مشکل باشد، به خصوص برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند. اگر بدون اطلاع مانیتور بخرید، ممکن است در آینده پشیمان شوید. پس قبل از خرید مانیتور تحقیقات و اطلاعات لازم را به دست آورید و مانیتوری بخرید که به خوبی نیاز شما را برآورده کند و در دراز مدت بهترین مانیتور برای چشمان شما باشد.

6 نکته مهم در تهیه صفحه نمایش مناسب

  • اندازه صفحه نمایش: برای بسیاری از کاربران، مهم ترین و اولین معیار در انتخاب صفحه نمایش، اندازه صفحه نمایش است. این ویژگی بر اساس نوع کسب و کار و فضای اداری موجود انتخاب می شود. مانیتورها در سایزهای مختلف از 15 اینچ تا 34 اینچ در بازار موجود هستند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید با توجه به فضا و محیط کاری خود سایز مورد نیاز را انتخاب کنید. اندازه صفحه نمایش مناسب برای کاربران خانگی برای کارهای روزانه معمولاً 15 اینچ تا 22 اینچ است که برای بازی نیز مناسب است. با این حال، ابعاد بیشتر از 22 اینچ برای کاربران حرفه ای و گیمرها به شدت توصیه می شود.
  • تیرگی صفحه: صفحه نمایش یکی از مهمترین اجزای دستگاه های نمایشگر است. در واقع نمایشگر وظیفه نمایش اطلاعات را بر عهده دارد. نمایشگرهای روی صفحه نمایش به شکل های مات و براق طراحی و تولید می شوند که تفاوت اصلی این دو روکش روی صفحه نمایش اعمال می شود اما از نظر ساختار و طراحی این صفحه نمایش ها شبیه به یکدیگر هستند. نمایشگرهای مات به دلیل داشتن پوشش ضد تشعشع از بازتاب نور جلوگیری می کنند و در محیط هایی که نور فلورسنت می تابد، رنگ ها بسیار کدر و کم رنگ خواهند بود. بنابراین هنگام خرید مانیتور به محیطی که آن را در آن قرار می دهید توجه کنید. اگر محیط یا اتاق شما خیلی روشن نیست از صفحه مات استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که یک صفحه نمایش مات به اندازه یک صفحه نمایش براق رنگ های زنده ای را نشان نمی دهد.
  • وضوح: اگر به دنبال بهترین مانیتور چشمی هستید، مانیتوری با وضوح بالاتر انتخاب کنید. نکته دیگر اینکه برای چه کاری به صفحه نمایش نیاز دارید؟ اگر برنامه نویس هستید، نیازی به صفحه نمایش با وضوح بالا ندارید. اما اگر طراح هستید حتما یک مانیتور با رزولوشن بالا بخرید زیرا کیفیت و وضوح برای کار طراحی و گرافیک بسیار مهم است.
  • پایه مانیتور: پایه مانیتور یکی از لوازم جانبی مانیتور است که علاوه بر راحتی کاربران، تاثیر زیادی بر سلامت آنها دارد و فرد نیازی به تغییر وضعیت بدن خود ندارد. امروزه در بسیاری از شرکت ها و حتی خانه هایی که با کامپیوتر کار می کنند، استفاده از پایه یک ضرورت است که به طرق مختلف از آن استفاده می کنند. از این پایه ها می توان به عنوان رومیزی و دیواری نیز استفاده کرد. مدل رومیزی قابل استفاده در ادارات و منازل و مدل دیواری در نمایشگرهای بزرگ بسیار کاربرد دارد.
  • زاویه دید: یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید مانیتور باید به آن توجه کرد، زاویه دید است. این ویژگی به شما کمک می کند تا تصاویر را به طور کامل و واضح از هر جایی ببینید. هرچه زاویه دید صفحه نمایش بازتر باشد، بهتر می توانید تصاویر و تغییر رنگ را بدون افت کیفیت در زوایای مختلف مشاهده کنید. در مورد مانیتورهای بازی و حرفه ای، زاویه دید کاملاً گسترده است.
  • پورت ها: اکثر مانیتورها دارای پورت های زیادی هستند و تعداد کمی از صفحه نمایش ها در پایین یا کنار قرار دارند. در واقع این پورت ها راهی برای اتصال به منابع دیگر هستند.

بهترین برندهای مانیتور کامپیوتر در سال 2021

مانیتور ال جی 27UD59P-B: مانیتور ال جی 27UD59P-B یک مدل حرفه ای برای تماشای بازی های کامپیوتری و ویدیویی با کیفیت بالا می باشد. صفحه نمایش 27 اینچی ال جی و پنل IPS به شما زاویه دید وسیعی می دهد تا از تماشای فیلم و بازی نهایت لذت را ببرید. این یکی از بهترین مانیتورهای کامپیوتر برای کاربران اداری و خانگی است.

مانیتور ایسوس VC239H: این مانیتور با مانیتور 23 اینچی خود یکی از محصولات حرفه ای شرکت بزرگ ایسوس است. VC239H یک محصول میان رده ایسوس با طراحی مدرن و زیبا می باشد. از طرفی وزن کم آن را به یک مانیتور قابل حمل تبدیل کرده است. بنابراین استفاده از آن برای بازی های رایانه ای و کارهای روزمره توصیه می شود.

مانیتور سامسونگ LS22F355HN: این مانیتور یکی از مقرون به صرفه ترین مانیتورهای سامسونگ است که امکانات فوق العاده ای را برای کاربران خانگی و اداری فراهم می کند. صفحه نمایش 21.5 اینچی، تصاویر واضح و با وضوح بالا را نمایش می دهد که آن را به یکی از بهترین مانیتورهای کم هزینه برای استفاده روزمره تبدیل می کند.

مانیتور بنکیو EW2775ZH : محصول بنکیو است که در بازار به کاربران خانگی و اداری معرفی شده است. تصاویر را با کنتراست و کیفیت برتر با این مانیتور ببینید. همچنین برای مدت طولانی بدون نگرانی از چشمان خود با مانیتور کار کنید.

مانیتور BenQ PD3200U : این مانیتور محصول حرفه ای بنکیو می باشد که انتخاب بسیار مناسبی برای طراحان گرافیک و طراحان با کیفیت صفحه نمایش 4K می باشد. تصاویر را با این کیفیت با دقت و جزئیات مشاهده کنید و طرح های خلاقانه خود را به تصویر بکشید. در واقع BenQ یکی از بهترین برندهای مانیتور در این زمینه است.

مانیتور مسترتک XG345AQ: این مانیتور خمیده توسط برند ایرانی مسترتک طراحی و تولید شده است. این مانیتور برای کاربرانی که علاقه مند به فیلم ها و بازی های هیجان انگیز 4K هستند ایده آل خواهد بود. انحنای این مانیتور حرفه ای برای نصب در فواصل بیشتر نسبت به صفحه های تخت مناسب بوده و زاویه دید وسیعی را از هر جهتی فراهم می کند.

 

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • مهسا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی