دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

  • ۰
  • ۰

قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چندملیتی است، که یکی از بزرگترین شرکت های کشور کره جنوبی به شمار می رود و در بخش های مختلفی مانند کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، صدا و تصویر فعالیت می کند. یکی از مهم ترین محصولات این شرکت بزرگ گوشی سامسونگ است که یکی از برندهای اصلی در بازار است. برای خرید گوشی سامسونگ می توانید محصولات و قیمت های گوشی سامسونگ را در باغ مشاهده کنید و محصولات مختلف را مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را انجام کنید.


امروزه گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. ما از آنها برای برقراری ارتباط و تماس، گرفتن عکس، ذخیره فایل ها در ابر، گشت و گذار در اینترنت و حتی به عنوان یک بانک برق برای بارگذاری دستگاه های دیگر استفاده می کنیم. اما با وجود تنوع گسترده گوشی ها در بازار، هرگز نمی توان آن را به راحتی انتخاب کرد. تصمیم گیری در مورد این که کدام گوشی هوشمند برای شما مناسب است همیشه دشوار بوده است. در اینجا فهرستی از چیزهایی است که هنگام انتخاب گوشی هوشمند خود به دنبال آن می رویم. یکی از این نوع دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته اند و به یکی از برندهای پیشرو در زمینه الکترونیک تبدیل شده اند. در ادامه این مقاله نکات خرید گوشی سامسونگ را مرور خواهیم کرد.

نکاتی برای خرید گوشی هوشمند سامسونگ

کیفیت ساخت گوشی های هوشمند سامسونگ

کیفیت ساخت مهم ترین چیز در دوام گوشی است. به طور کلی تلفن های همراه از فلز یا پلاستیک در دو نوع ساخته می شوند. برخی از آن ها پانل های پوشیده از شیشه دارند، اما بسیار محدود هستند. اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که گوشی را خیلی روی زمین می اندازد، بهتر است انواع فلزی یا پلاستیکی را انتخاب کنید.

این مواد می توانند از ارتفاع ۲ تا ۳ فوتی در برابر شوک ها مقاومت کنند، در حالی که مواد شیشه ای قطعاً خرد خواهند شد. لطفا توجه داشته باشید که کیفیت ساخت می تواند به طور مستقیم بر قیمت یک گوشی سامسونگ تاثیر بگذارد.

دوربین گوشی سامسونگ

داشتن مگاپیکسل بیشتر به این معنا نیست که دوربین تلفن همراه سامسونگ بهتر است. در هنگام خرید گوشی سامسونگ، به یاد داشته باشید که ویژگی های مختلفی مانند دیفبر دوربین، سطح ایزو، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و چیزهای مختلف دیگر نیز ضروری است. یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی لزوماً بهتر از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیست. همین طور برای دوربین جلویی هم پیش می رود.

پیکسل های بیشتر به معنای اندازه تصویر بزرگتر است که می توان آن را به وضوح بیشتری بر روی یک صفحه نمایش کوچک مشاهده کرد. علاقه مندان به عکاسی می خواهند دوربینی با حسگر ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسلی با دی اف/۲٫۰ یا پایین تر برای عکسبرداری سریع، حتی در نور کم. یک عکاس معمولی حتی می تواند با دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دی اف/۲٫۰ یا دی اف/۲٫۲ کار کند.

باتری گوشی سامسونگ

مصرف باتری بسته به نحوه استفاده از دستگاه متفاوت است. اگر شما یک کاربر مشتاق که بازی می کند، تماشای فیلم و برنامه های بسیاری دارد، یک گوشی هوشمند سامسونگ با باتری حداقل 3500 میلی ساعت یا بالاتر را انتخاب کنید. اگر شما یک کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری 3000 میلی آه یک روز کامل به طول خواهد انجامید.

حافظه داخلی گوشی های سامسونگ

بخش عمده ای از حافظه داخلی گوشی های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل و برنامه های کاربردی استاندارد پر شده است.

۱۶، ۳۲، ۶۴ گیگابایت یا بیشتر فضای اصلی ذکر شده نیستند. اگر تعداد کمی از برنامه ها را در گوشی خود داشته باشد، می توانید از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنید.

کاربرانی که کاربردهای بیشتری دارند می توانند از نسخه های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. آن ها همچنین می توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی بخرند که از کارت حافظه میکروSD نیز پشتیبانی می کند.

صوتی / بلندگو گوشی های سامسونگ

بلندگوها و کیفیت صدای خروجی یک پارامتر مهم برای کسانی هستند که به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی تکیه می کنند. اگر همیشه در حال رفتن هستند، یک تلفن با بلندگوهای جلو بخرید. این ارائه صدای ترد حتی زمانی که شما گوشی سامسونگ خود را در حالت چشم انداز نگه دارید.

اگر پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی را خیلی دوست داری، یک تلفن معمولی با بلندگوها در پایین هم باید کار کند. آن دسته از گوشی هایی که بلندگوی عقب دارند هم خوب هستند.

بررسی سری گوشی های سامسونگ

سری سامسونگ گلکسی s

آنها مدل های اصلی سری S سامسونگ هستند. در این سری از گوشی های هوشمند، شما یک طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهر لوکس را خواهید دید. با دوربین های بزرگ آن، شما می توانید عکس ها و فیلم های زیبا را ضبط کنید. صفحه نمایش (معمولاً Quad HD) فیلم ها را بسیار واضح نمایش می دهد. دستگاه های سری Galaxy S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل اجرا می شوند و به سرعت پاسخ می دهند. قیمت گوشی اصلی سامسونگ بالاتر از مدل های متوسط است. از مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • دستگاه های سری S سامسونگ بهترین عکس ها و فیلم ها را ضبط می کنند.
  • صفحه نمایش آن ها تیزتر و بهتر از گوشی های سری A و J به نظر می رسد.
  • این گوشی ها می توانند سنگین ترین برنامه ها را با سرعت بالا پردازش کنند.
  • به دلیل بدنه شیشه ای، این گوشی ها به صورت بی سیم با دوام، ضد آب و قابل شارژ هستند.

سامسونگ کهکشان سری A

در سری A، گوشی های ارزان قیمت و متوسط را خواهید دید. هر چه شماره بعد از A بیشتر باشد، گوشی بهتر است. سری ۲۰۱۹ از A10 تا A80 است. در سری ۲۰۲۰، A51 جایگزین A50 می شود. گوشی های تا A20e و بالاتر شبیه سری J قدیمی هستند. با هر مدل بالا، گوشی کمی بزرگتر و قدرتمندتر می شود و دوربین بهتری دارد.

مزیت های این سری از گوشی ها: 

  • تمام گوشی های بعد از A40 دارای صفحه نمایش SAMOLED روشن هستند.
  • گوشی های سری A سامسونگ دارای دوربین های خوب تا عالی هستند.
  • در سری A گوشی های هوشمند عمر باتری بسیار خوبی دارند.
  • این گوشی ها از نظر سرعت و قدرت نمی توانند با سری S رقابت کنند.

اولین مدل های سری سامسونگ گلکسی A

سامسونگ گلکسی A10 و A20 اولین مدل های سری A هستند. مدل های اول یک ظاهر ساده، یک دوربین مناسب و معقول و یک باتری خوب دارند. مشخصات این سری گوشی ها، از جمله معایب و مزایا به صورت زیر است: 

  • این گوشی های هوشمند خیلی سریع نیستند و شما نمی توانید با آنها عکس های حرفه ای دریافت کنید. اگر به دنبال تلفنی هستید که با آن تماس های بیشتری برقرار می کنید، از اینترنت استفاده کنید و گاهی عکس می گیرید، این مدل های گوشی ها برای شما مناسب است.
  • این گوشی های هوشمند برای استفاده روزمره عالی هستند.
  • با باتری این گوشی ها می توانید یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ بروید.
  • دوربین مدل های اول از کیفیت پایین تری نسبت به سایر گوشی های سری A و S سامسونگ است.
  • به دلیل پردازنده های ضعیف تر و رم کمتر، این گوشی ها خیلی سریع نیستند.

اولین مدل های سری A لوازم مستحکم و ارزان قیمت هستند. با شروع سامسونگ کهکشان A40، گوشی های هوشمند سری A متوسط قیمت هستند. برخی از گوشی ها می توانند کمی گران تر باشند و عملکرد بهتری داشته باشند. این گوشی ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت بدنه سازی نیز بهتر هستند. یکی از بهترین گوشی های هوشمند را می خواهید؟ پس گوشی سری S را انتخاب کنید.

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • مهسا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی