دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

  • ۰
  • ۰

صفحه کلید یک دستگاه ورودی است که به کاربر امکان تایپ را می دهد. این شبیه به ماشین تحریری است که از ترکیبی از دکمه ها برای عمل به عنوان یک اهرم مکانیکی یا یک کلید الکترونیکی استفاده می کند، پس از اینکه کارت سوراخ و نوار کاغذی صفحه کلید از بین رفت. تله تایپ به ورودی اصلی تعامل کامپیوتری تبدیل شده است.

مهم ترین مزیت خرید کیبورد چیست؟

دارای دکمه هایی با پوشش صفحه کلید است، بنابراین وب سایت ها حکاکی یا چاپ می شوند و هر یک از این دکمه ها با نماد متنی مرتبط هستند.
خرید کیبورد تسکو
تسکو یک برند کاملا ایرانی است. کاربران ایرانی این برند را با هدفون ها و آمپلی فایرهای هندزفری این شرکت می شناسند. اما برای بسیاری از افراد و کاربران این سوال پیش می آید که آیا این شرکت واردکننده چینی است یا سازنده ایرانی؟

بهتر است به شرکت توسن سیستم شرق که با برند تسکو در بازار فعالیت می کند اشاره کنیم. امروزه بسیاری از محصولات برند تسکو در داخل کشور تولید می شوند و دارای گارانتی ویژه Tesmo می باشند.

در ابتدا کامپیوتر تولید می کرد اما با گسترش اهدافش وارد عرصه لوازم جانبی تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال شد. محصولات این شرکت با توجه به ماهیت خود از جایگاه ویژه ای در مقایسه با سایر برندهای لوازم جانبی لپ تاپ و دیجیتال برخوردار است. و شعار بنیانگذاران تسکو برای کیفیت بالای محصولاتشان این است که قیمت هدفون بلوتوث تسکو را ارزانتر از رقبای خارجی در نظر بگیرند در حالی که کیفیت این هسته ها بسیار بالا بوده و قابل رقابت با نمونه های خارجی است. محصولات اصلی بلندگو و هندزفری هستند. .

خرید کیبورد سبز

نشان کیفیت ایرانی با افتخار ایرانی، برند سبز توسط پردیس صنعت سیاره سبز در سال 1375 جهت تولید و عرضه قطعات کامپیوتر و تجهیزات محیطی و زیست محیطی در ایران به ثبت رسید.

هدف اولیه گرین برندز تمرکز بر تجهیزات محیطی و به تدریج با توجه به کاستی های بازار سخت افزار و حفظ هدف اولیه خود از سال 1998، تولید و عرضه کیس های کامپیوتر و پاور در بالاترین سطح استانداردهای بین المللی و مطابق با الزامات زیست محیطی بود. محیط زیست و بهره وری انرژی.

با ادامه این روند، طیف وسیعی از لوازم جانبی کیبورد، ماوس و تقویت کننده به همراه انواع مختلف پردازنده های آب خنک و کامپیوترهای نیمه تمام تحت نام PIO به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.

خرید صفحه کلید E4Tech

برند E-Fortek یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید سخت افزار کامپیوتر است و اکنون این برند تایوانی به لطف پیشرفت در تولید محصول به یک تولید کننده پیشرو در جهان تبدیل شده است.

تا کنون در زمینه تولید و توزیع لوازم جانبی کامپیوتر به موفقیت چشمگیری دست یافته و موفق به دریافت گواهی افتخار شده است، بد نیست بدانید که این برند به توانایی خود در فروش 2 میلیون قطعه در ماه افتخار می کند. انجام موش.

محصولات این شرکت عبارتند از: موس گیمینگ، ماوس بی سیم، ماوس سیمی که در بین محصولات این شرکت در این زمینه تنوع بسیار زیادی به چشم می خورد. همچنین تولید کنسول و کیبوردهای بازی بخشی از محصولات این برند معروف است.

خرید صفحه کلید لاجیتک

لاجیتک یک شرکت سوئیسی سازنده لوازم جانبی کامپیوتر برای کیبورد، ماوس، وب کم و کنسول های بازی است. این شرکت همچنین بلندگوهای بی سیم، تجهیزات صوتی و هدفون برای تلفن های همراه، کامپیوتر، پخش کننده های MP3 و پخش کننده های خانگی تولید می کند.

در سال 2008، لاجیتک با خرید شرکت آمریکایی Ultimate Airs، پنجره جدیدی از بلندگوها و هدفون های بلوتوث حرفه ای را باز کرد.

محصولات این شرکت شامل کیبورد، گوشواره، کنسول بازی کامپیوتری، آمپلی فایر، بلندگوهای بلوتوث و ابزارهایی مانند اهرم های فرمان برای کنسول های بازی است.

صفحه کلید محصول XP را بخرید

شرکت XP Product اگر بخواهیم آن را درست بخوانیم باید بگوییم که XP-Product یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده محصولات در زمینه کامپیوتر، موبایل و دستگاه های دیجیتال است.

این برند ایرانی توجه ویژه ای به کیفیت عالی محصولات خود دارد و این یکی از نکات مثبت این شرکت است که توانسته در بازار بسیار رقابتی ایران جایگاه مطلوبی را به دست آورد. محصولات این شرکت شامل آمپلی فایر، مونوپاد میکروفون، گیم پد، شارژر، کامپیوتر، کیبورد، کابل، کاور و ... می باشد.

خرید کیبورد خزه

این شرکت یکی از معروف ترین تولید کنندگان کنسول های بازی است. این شرکت با وجود سابقه کم از شهرت خوبی در بین کاربران برخوردار است. پس از تأسیس رسمی، این شرکت ابتدا مراکز اداری را در سنگاپور و سن دیگو تأسیس کرد و پس از مدتی بیمارستانی را نیز در سانفرانسیسکو تأسیس کرد.

یکی از برندهای درجه یک و با کیفیت سخت افزار بازی که به عنوان پیشرو در مسابقات بازی های ویدیویی و یکی از برندهای آن نیز شناخته می شود. او یکی از برندگان جوایز بازی بود. خیلی آرومه.

  • ۰۰/۱۰/۱۴
  • مهسا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی