دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

دیجی برتر

دیجی برتر، جایی برای برترین محصولات دیجیتال

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسایل خرید پونی یخچال فریزر است که برای هر خانه ای با هر اندازه و سبکی که باشد یک امر ضروری و ضروری است. امروزه انواع مختلفی از یخچال و فریزر در بازار وجود دارد که خرید آن ممکن است گیج کننده باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع و برندهای یخچال با ما همراه باشید.

چگونه یک یخچال فریزر پونی انتخاب کنیم؟

یخچال فریزر یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه است که انتخاب آن سخت است و نیاز به اطلاعات کافی دارد. برای اینکه بتوانید راحت تر خرید کنید، فاکتورهای مهمی که در انتخاب یخچال فریزر موثر است را در نظر بگیرید:

  1.  بودجه شما: یکی از مهم ترین عوامل موثر در انتخاب یخچال فریزر این است که چقدر بودجه برای خرید یخچال فریزر در نظر گرفته اید. در نتیجه اگر هزینه متوسطی داشته باشید در ابتدای انتخاب خود می توانید به راحتی برخی از برندها و مدل های یخچال فریزر را که گرانتر از بودجه شما هستند حذف کنید، اما اگر محدودیتی برای هزینه آن ندارید. خرید آن، شما باید سایر عوامل موثر را در نظر بگیرید. مراقب باش.
  2.  فضای آشپزخانه: یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب یخچال فریزر مساحت آشپزخانه و فضایی است که یخچال فریزر در آن قرار دارد. شما باید یخچالی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که متناسب با فضای آشپزخانه شما باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید نیازی به خرید یخچال بزرگ ندارید. امروزه انواع مختلفی از یخچال در بازار وجود دارد که به راحتی می توانید یخچالی با ابعاد مناسب برای آشپزخانه انتخاب کنید.
  3.  مقدار نیاز خانواده: برای خرید یخچال حتما به مقدار نیاز خانواده توجه کنید. اگر خانواده پرجمعیت دارید باید یخچال بزرگ بخرید اما اگر تعداد اعضای خانواده کم باشد نیازی به خرید یخچال بزرگ نیست یک یخچال متوسط ​​برای شما کافی خواهد بود. ظرفیت داخلی یخچال بر حسب فوت مکعب (حدود 28.3 لیتر) و حجم خارجی بر حسب فوت بیان می شود. اگر یک یا دو نفر در یک خانه زندگی می کنند، یک یخچال 7 تا 12 فوتی، اگر 3 یا 4 نفر هستید. شما به یک یخچال 12 در 18 فوتی نیاز دارید و اگر تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد، به یک یخچال بزرگتر (دوقلو، ساید بای ساید و درب فرانسوی) نیاز دارید.
  4. سبک زندگی و عادات غذایی: ممکن است هنگام خرید یخچال به ذهنتان خطور نکند که سبک زندگی و خرید شما بر اندازه یخچال مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، ممکن است در منطقه ای دور از فروشگاه های مواد غذایی زندگی کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید مواد غذایی زیادی برای استفاده طولانی مدت بخرید، بنابراین یخچال شما باید فضای کافی برای خرید داشته باشد. یا اگر از اعضای خانواده هستید که سبزیجات زیادی می خورید، باید یخچال بزرگتری برای نگهداری سبزیجات داشته باشید.به طور کلی ترجیح داده می شود که مواد غذایی را به مقدار کم خریداری کرده و به صورت تازه مصرف کنید. این بیشتر سازگار با محیط زیست و همچنین سلامت شما است، زیرا ضایعات غذایی کمتری خواهید داشت.
  5.  مصرف انرژی: میزان مصرف انرژی وسایل برقی در قبض برق بسیار مقرون به صرفه است. مصرف انرژی یخچال از سطح A +++ تا G درجه بندی می شود. بر روی یخچال برچسب انرژی وجود دارد که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. هر چه میزان مصرف انرژی به سطح نزدیکتر باشد، کارایی دستگاه بهتر است و انرژی و سرمایه کمتری هدر می رود.

یخچال تکی:

یکی از اولین مدل های یخچال فریزر است که بدنه آن یکپارچه بوده و در کلاس فریزر دیده نمی شود. یک فریزر از این نوع یخچال در داخل وجود دارد. این نوع یخچال ها برای فضاهای کوچک مناسب هستند.

مزایا:

  • مقرون به صرفه، مقرون به صرفه، مقرون به صرفه
  • مناسب برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ

موارد منفی:

  • فضای فریزر نسبت به مدل های دیگر کوچکتر است.

یخچال فریزر بالا:

در این نوع یخچال فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار می گیرد. اگرچه مدل این نوع یخچال نسبتا قدیمی است اما با توجه به مزایایی که دارد همچنان جایگاه خوبی را در بین یخچال ها به خود اختصاص داده و مورد پسند برخی افراد قرار می گیرد. فریزر و یخچال ممکن است یک اندازه باشند یا فریزر کوچکتر از یخچال باشد، بسته به میزان مواد غذایی تازه یا منجمد مورد استفاده شما می توانید از بین انواع مختلف این یخچال ها انتخاب کنید.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی
  • امکان قرار دادن ظروف بزرگ در یخچال

موارد منفی:

به دلیل ظرفیت کم نگهداری میوه در این یخچال، خارج کردن میوه کمی مشکل است.

یخچال فریزر پایین:

در این نوع یخچال فریزر، یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار دارد که کمی جدیدتر از یخچال فریزرهای بالایی هستند. با توجه به اینکه یخچال بیشتر از فریزر استفاده می کند دسترسی به مواد داخل یخچال در این نوع یخچال فریزر راحتتر بوده و نیازی به خم شدن نیست.

مزایا:

آنها فضای زیادی برای نگهداری میوه ها و سبزیجات دارند.
دسترسی آسان به وسایل داخل یخچال

موارد منفی:

برای رسیدن به مواد منجمد باید خم شوید و اگر از مواد منجمد بیش از حد استفاده کنید در دراز مدت آزاردهنده خواهد بود.

فریزر پایین به سبک فرانسوی:

این نوع یخچال در زبان فرانسه نیز شناخته شده است. این یخچال دارای دو قسمت یخچال در بالا و یک فریزر در پایین است که ممکن است کشویی و فریزر باشند. این نوع یخچال برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. یخچال فرنچ بسیار پرطرفدار است، اما قبل از انتخاب این نوع یخچال، حتما از فضای آشپزخانه خود مراقبت کنید، زیرا فضای زیادی را اشغال می کند.

مزایا:

  • طبقه بندی مناسب فریزرها
  • فضای بزرگ نگهداری مواد غذایی
  • دسترسی آسان به قسمت های مختلف یخچال
  • مصرف برق کم

موارد منفی:

  • اگرچه این یخچال با مزایایی که دارد همه را برای خرید وسوسه می کند، اما قیمت بالا و سایز بزرگ از جمله معایبی است که قبل از انتخاب باید به آنها توجه کرد.

یخچال فریزر دوتایی:

یخچال و فریزر دو نفره از یک یخچال و فریزر تشکیل شده است که می توان آنها را در کنار یکدیگر یا جداگانه قرار داد. در نتیجه فضای کمی در طراحی آشپزخانه برای شما باقی می گذارند. این نوع یخچال از تنوع بالایی برخوردار است بنابراین برای سلیقه های مختلف انتخاب خوبی است. برخی از نظر ظاهری ساده هستند و برخی از برندها سازنده برای تخلیه آب و برف دارند. این نوع یخچال به عنوان زیر مجموعه ای از یخچال های ساید بای ساید شناخته می شود.

مزایا:

  • قیمت مناسب
  • فضای بزرگ نگهداری مواد غذایی
  • زندگی طولانی
  • امکان جداسازی یخچال از یکدیگر

موارد منفی:

  • به فضای کافی در آشپزخانه نیاز دارید
  • اسباب و اثاثیه سنگین است و جابجایی آن دشوار است
  • مصرف برق نسبتا بالا
  • ۰۰/۱۰/۱۸
  • مهسا یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی